EL REI CARNESTOLTES PREPARA EL PREGÓ

Degut al gran treball que el rei Carnestoltes està tenint ha demanat ajuda a la escola Ull de Vent per tal que li facilitin informació (no confidencial) sobre els mestres i personal de l’escola.

És per això que els alumnes de sisè s’han ofert a donar-li un cop de mà i ajudar-li en la preparació del pregó.
Tots els alumnes de sisè han col•laborat i han fet diverses estrofes per a cada membre de l’escola.

Aquestes estrofes han estat llegides per sa Majestat el Rei Carnestoltes (rei dels poca-soltes) i ja ha escollit les que formaran part del seu pregó.

En agraïment per l’ajuda prestada encara ha sol•licitat un altre favor; que siguin els propis alumnes els que facin el pregó.

Per aquest motiu, en complicitat amb el Rei, hem demanat als alumnes de sisè (els que han volgut) que es preparin el pregó. Aquest pregó o una part d’ell serà llegit davant dels companys (les dues classes). Cada alumne votarà per un alumne del grup A i un altre del grup B.

Al final es farà el recompte i el que tingui el major nombre de vots de cada grup serà l’escollit per llegir-lo.

Des de l’Escola Ull de Vent us han informat,

ELS ALUMNES DE SISÈ.