El “Barret Seleccionador” visita l’Escola!

L’ORDRE DEL FÈNIX

Aquesta setmana l’alumnat de cinquè hem començat un “grup d’oci i tertúlia” sobre el Harry Potter, al qual esteu convidats tots els nens i nenes de l’escola. Ens reunirem cada dilluns a l’hora del pati.

Aquest dilluns passat vam parlar de l’Hermione Granger, vam ensenyar els nostres objectes de Harry Potter i, per finalitzar, vam jugar al joc d’endevinar personatges, tots relacionats amb la saga, és clar!

El dimecres, el “Barret Seleccionador” va dir a cada nen i nena la casa a la qual pertany: Gryffindor, Slithring, Ravenclaw o Hufflepuff. A continuació vam escriure els nostres noms a les insignes corresponents de cada casa.

Dilluns vinent  parlarem d’un altre personatge principal, en Harry Potter, i acabarem de seleccionar per a cada casa als nens i nenes que no van poder venir dimecres. Us hi apunteu?

A quina casa creieu que us enviarà el “Barret Seleccionador”?

Us hi esperem!!