EL 3 DE MARÇ ARRIBA EL CROS DE LA BISBAL

Us informem que el pròxim diumenge 3 de març es celebra el Cros de la Bisbal del Penedès.

Els alumnes o familiars que esteu interessats a participar us recordem que el preu és de 3 euros.

L’últim dia d’inscripció és dilluns 26 de febrer.

Per fer la inscripció és necessari facilitar les següents dades: noms i cognoms, data de naixement i número de targeta sanitària. Els adults també el número del DNI.

El pagament es pot efectuar al mestre d’Educació Física, als tutors/es o a secretaria.

*IMPORTANT A TENIR EN COMPTE: enguany no hi haurà inscripcions puntuals el mateix diumenge del Cros.

Esperem que us animeu a participar-hi! És el nostre cros

S’adjunta el dossier del cros, els documents d’inscripció per als/les alumnes i pel correm tots i totes (pdf editable).

Per qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos al correu: escolaulldeventef@gmail.com

Dossier cros de la Bisbal