DIA DE LA PAU

EL DIA DE LA PAU

El dimecres dia 30 es celebra el dia de la pau. A l’ escola Ull de Vent es fa una cursa solidaria per aconseguir molts diners (la faran el divendres 1 de febrer). Aquests diners seran per lluitar contra la malaltia del càncer.

A L’escola Ull de Vent també han fet uns braços que després es pengen a la paret, aquests braços els decoren i escriuen paraules sobre la pau. A l’ escola aquest dia és molt important.

MANEL

TALLER DE LA PAU

El passat divendres 18 de Gener tots els alumnes de l’Escola Ull de Vent van fer un taller de la Pau. El taller consistia en fer un dibuix de la seva mà i el seu braç. Dins van fer un dibuix relacionat amb la Pau. Després l’havien de pintar i retallar.

Al final el van penjar a l’escola amb cinta adhesiva. Cada any han fet alguna cosa, per exemple, l’any passat van fer un colom de la Pau; l’anterior van fer una mà i l’anterior van cantar una cançó.
Es celebra aquest dia per la mort de Mahatma Gandhi el 30 de gener del 1948 que va néixer el 2 d’Octubre del 1869 i era un defensor de la Pau.

Aina