Decorem l’escola!!!

Benvolgudes famílies,

Els pares i les mares us dediqueu a l’educació dels vostres fills al llarg de tota la seva infantesa i fins que són adults. Durant l’escolarització dels nens i nenes, la família i el centre compartim el dret i el deure de l’educació; això fa que el compromís entre les dues parts sigui fonamental per a l’èxit escolar.

Per aquest motiu volem convidar a les famílies dels alumnes de Cicle Mitjà i Superiora participar amb nosaltres en els tallers de decoració de l’escola que realitzarem el divendres 4 de desembre i el divendres 11 de desembre. Es tracta d’una oportunitat d’ajudar els vostres fills i filles i els seus mestres dins l’horari lectiu (de 15:05 a 16:35) a decorar i guarnir el centre per les festes nadalenques.

Amb aquesta finalitat us convoquem el proper dimecres 25 de novembre a les 12:35 hores a una reunió informativa (aula de 5è A de l’edifici antic) per tal de distribuir els pares i mares en els diferents grups i explicar-vos en què consistiran els tallers de decoració.

Us esperem.

Els /les mestres