CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 3 de febrer l’escola realitzarà la cursa solidària per commemorar el dia mundial de la Pau i la No violència. Es tracta d’una activitat de tipus solidari vinculada al nostre compromís com escola associada a la xarxa de centres UNESCO. Aquest any les aportacions voluntàries que recollirem aniran destinades al projecte d’escoles solidàries de la fundació Vicente Ferrer.

El projecte finançat a aquest any a través de la xarxa d’escoles solidàries és un projecte de construcció d’aules publiques. Aquest projecte es realitzarà a la comunitat de M. Rayapuram (a l’àrea de de Rolla, a la regió de Madakasira, al districte d’Anantapur, a l’estat d’Andhra Pradesh) a l’Índia. Consisteix en la construcció de 6 aules, adjunta a l’escola pública de secundària de la comunitat de M. Rayapuram. D’aquestes 6 aules, 3 seran destinades a impartir classes, 2 seran laboratoris i 1 serà la sala de reunió del professorat, a més de la construcció dels banys annexos. A més, s’aprofita el procés de construcció de les aules públiques per a treballar amb el professorat i amb les associacions de pares i mares. En aquests tallers s’incideix en la importància de l’educació, especialment de les nenes, que presenten una taxa d’abandonament més elevada que els nens, especialment a secundària.

Un cop feta l’aportació ens enviaran l’informe complet del projecte  amb el detall de tota l’actuació i un cop realitzada les fotografies del projecte executat.

Podeu trobar més info a http://www.fundacionvicenteferrer.org/es/que-puedes-hacer/escuelas-solidarias

A finals d’aquesta setmana us farem arribar els horaris de les curses.

Sector Educación – Fundación Vicente Ferrer from Fundación Vicente Ferrer on Vimeo.

Gràcies per la vostra participació.