CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Com ja es va fent els darrers cursos, el proper dijous 28 de gener,  farem la Cursa Solidària perquè el Dia Mundial de la Pau (30 de gener) cau en dissabte. La cursa es durà a terme al recinte escolar on hi ha els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial.

Els nens i nenes correran al pati per nivells. La participació és oberta a tothom.

Les aportacions que recollim aquest any, aniran per l’ONG “Somriures pel Nepal” que  col·labora en la reconstrucció del país  devastat pel recent terratrèmol, i en la que hi participen activament famílies i antics alumnes de l’escola. L’objectiu de la participació  en el projecte és el de  conscienciar en la importància d’ésser solidaris.

Les aportacions econòmiques, voluntàries,  les recollirà el conserge o els/les tutors/es corresponents.

Caldrà acompanyar i recollir per la tarda, als alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior a l’edifici de baix.

L’horari aproximat de les curses serà el següent:

15,10h             Cursa P3

15,20h             Cursa P4

15,30h             Cursa P5

15,40h             Cursa 1r

15,50h             Cursa 2n

16,00h             Cursa 3r

16,05h             Cursa 4rt

16,10h             Cursa 5è

16,15h             Cursa 6è

16,20h            Cursa famílies, mestres,…