CURSA SOLIDÀRIA 2017

El divendres passat l’escola va dur a terme la setena edició de la Cursa Solidària.

El divendres 3 de febrer l’escola Ull de Vent de la Bisbal va tornar a organitzar la seva, a hores d’ara ja tradicional, cursa solidària. Es tracta d’una activitat de tipus solidari vinculada al nostre compromís com escola associada a la xarxa de centres UNESCO i l’emmarquen dins dels actes de commemoració del dia mundial de la Pau.

Tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a sisè van córrer per torns per recaptar diners per la fundació Vicente Ferrer  que desenvolupa un projecte a la comunitat de M. Rayapuram (a l’àrea de de Rolla, a la regió de Madakasira, al districte d’Anantapur, a l’estat d’Andhra Pradesh) a l’Índia. Durant la setmana hem dut a terme una campanya de sensibilització i hem parlat a les aules sobre les necessitats dels infants d’altres països, hem vist un vídeo de la feina que realitza la fundació a l’Índia i fins i tot la notícia científica de la setmana ha tractat aquest tema.

Un dels moments més esperats per tothom va ser la cursa conjunta entre alumnes, mestres i famílies que van ocupar tota la pista i van demostrar la seva solidaritat i compromís amb el Projecte Educatiu del nostre centre.

Aprofitem aquest espai per agrair a totes les famílies la seva participació i solidaritat i ens agradaria fer un esment especial a la comissió d’Escoles Verdes (Anna, Carolina, Agnès i Marian) per l’organització de la cursa i a la Teresa Maria per l’animació.