CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,
Com ja es va fer el curs passat, el proper dijous 30 de gener, dia Mundial de la Pau, tots els nens i nenes de l’escola participaran en una cursa solidària. La cursa es farà dins del recinte escolar on hi ha els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial (Edifici nou).
Els nens i nenes correran al pati per nivells. Aquest any l’aportació que podeu fer les famílies de forma voluntària pot ser en productes de neteja i/o aliments de llarga durada ( pastes, llegums, llaunes…)
La participació és oberta a tothom.
Els productes de neteja i/o aliments recaptats seran destinats al banc d’aliments de la Bisbal del Penedès.
L’horari aproximat de la cursa serà el següent:
9:30 Cursa P3
9:40 Cursa P4
9:50 Cursa P5
10:00 Cursa 1r
10:10 Cursa 2n
10:20 Cursa 3r
10:30 Cursa 4rt
10:40 Cursa 5è
10:50 Cursa 6è
11:00 Cursa famílies, mestres,…