CURSA SOLIDÀRIA

Bon dia famílies,

Aquest any els/les alumnes de cinquè hem de fer la circular per la cursa solidària. Us preguntareu quin dia es farà? Doncs el divendres 13 de desembre a la tarda ens podreu veure córrer i podreu córrer també vosaltres.

Ens agradaria que aportéssiu molts diners per a les malalties minoritàries que és l’objectiu pel qual correm. I com ho podreu fer? Podreu comprar un punt de llibre fet pels alumnes de l’escola (compreu-los tots, si us plau) o, com sempre, podreu fer aportacions a la guardiola que hi ha a l’edifici nou o donar-li la quantitat de diners que vulgueu als tutors i tutores de l’edifici antic. Si cliqueu aquí podreu veure més informació sobre la marató de TV3 (malalties minoritàries) que és on enviarem els diners:   https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/marato/minories-que-fan-una-majoria/video/5959560/. Tindreu fins l’1 de febrer per a fer les vostres aportacions.

I, quan podreu veure als vostres fills/filles?. Aquests són els horaris:

15:15            Cursa P3

15:20            Cursa P4

15:25            Cursa P5

15:30            Cursa 1r

15:35            Cursa 2n

15:40            Cursa 3r

15:50            Cursa 4rt

16:00            Cursa 5è

16:10            Cursa 6è

16:20            Cursa famílies, mestres

Us esperem veure a tots i totes a la cursa. Esperem que la informació que us hem donat sigui del vostre interès. I ja sabeu que l’important és participar i que quan més recaptem millor per les malalties minoritàries. GRÀCIES.

CINQUÈ B