CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,
Com els últims anys, el proper divendres 3 de febrer, tots els nens i nenes de l’escola participaran en una cursa solidària (ja que el dia 30 de gener és el Dia Mundial del la Pau). La cursa es farà al recinte escolar on hi ha els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial (edifici nou).
Els nens i nenes correran al pati per nivells. Aquest any l’aportació voluntària que podeu fer les famílies de forma voluntària, anirà destinada a una Associació Vicente Ferrer per tal d’ajudar en la construcció d’una escola a la India (a la ciutat d’Anantapur) .
La participació és oberta a tothom.
Les donacions es poden fer a les tutores i tutors de l’edifici antic i/o en una guardiola a la consergeria de l’edifici nou. Les aportacions econòmiques es poden fer fins el 10 de febrer.

Aquest any la cursa serà a la tarda. L’horari aproximat serà el següent:

15:15 Cursa P3
15:20 Cursa P4
15:25 Cursa P5
15:30 Cursa 1r
15:35 Cursa 2n
15:40 Cursa 3r
15:50 Cursa 4rt
16:00 Cursa 5è
16:10 Cursa 6è
16:20 Cursa famílies, mestres,…

ANIMEU-VOS A VENIR!!!