CURS 2020 – 2021

Benvolgudes famílies,

Un cop finalitzades les vacances d’estiu, demà tot l’equip educatiu de l’escola Ull de Vent s’incorporarà al centre per seguir preparant el curs 2020-2021. Durant el mes de juliol vàreu rebre informació de com s’estava planificant el curs que ara cal que acabem de definir i adaptem a la situació actual.

En els propers dies planificarem els grups, els espais, els horaris, els protocols i ens veurem obligats a realitzar canvis i ajustos. Un cop tinguem acabada aquesta feina, el 8 o 9 de setembre, rebreu un correu del tutor/a amb tot allò que necessitareu saber per iniciar les classes.

De forma provisional us indiquem alguns aspectes del nou curs:

• Les classes començaran a Infantil i Primària el dilluns 14 de setembre de forma totalment presencial. No està previst poder seguir amb l’escolaritat des de casa.
  • El servei de transport i menjador funcionarà des del primer dia d’escola.
  • Els alumnes que facin servir el transport hauran de portar mascareta.
  • Tots els alumnes del centre hauran de portar mascareta en arribar a l’escola i sempre que circulin per espais comuns (per exemple passadís). La setmana que ve us podrem dir si també l’hauran de portar a classe i a partir de quina edat.
  • S’ha reduït al màxim la interacció dels grups fora del grup de referència.
  • S’ha reduït al màxim el nombre de mestres que entren en cada grup.
  • Es reforçarà la neteja i ventilació de l’escola.
  • Els alumnes s’hauran de netejar les mans com a mínim 5 cops al dia amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic.

Us agraïm per endavant la vostra paciència i us demanem un cop més el vostre recolzament per tal d’afrontar aquest nou repte.

Rebeu una cordial salutació de tot l’equip educatiu de l’escola.