CONCURS

Des de la comissió del Bloc us volem regalar tres llibres:

La ballena Filomena de Fernando Almena (pensat per nens i nenes de 1r i 2n)

El extraño caso del potingue rojo de Carmen Vázquez-Vigo (pensat per nens i nenes de 3r i 4t)

El faraó Totun-nas de Enric Lluch (pensat per nens i nenes de 5è i 6è)

Per aconseguir un d’aquests tres llibres només cal que contesteu a una pregunta molt senzilla; com es diu la mascota de la biblioteca de l’escola? Si ho sabeu només cal que envieu un comentari a aquesta notícia indicant la resposta, el vostre nom i cognoms i la vostra classe (només es pot enviar un comentari per cada alumne/a de l’escola). Entre tots els participants sortejarem un exemplar de cada llibre. Teniu fins el 3 de febrer per fer-nos arribar les vostres respostes.

Molta sort!!!

“Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.”

Joana Raspall