CONCURS DE DIBUIX

Com ja sabeu, des de l’escola seleccionem cada any una fotografia o dibuix que utilitzem com a imatge del curs. Aquesta imatge s’utilitza per la portada de l’agenda, els dossiers d’inici de curs, la Programació Anual i per totes aquelles publicacions que realitzem durant l’any.
• Aquest any us proposem que els nens i nenes de l’escola facin un dibuix que representi la nostra escola en mida DIN-A4.
• Els dibuixos han de ser originals, fets a mà i podeu utilitzar la tècnica de dibuix que més us agradi.
• Un cop acabats els dibuixos els haureu d’escanejar o fotografiar i enviar-los al correu: ulldeventlabisbal@gmail.com abans del dimecres 15 de maig.
• L’equip de mestres de l’escola seleccionarà 3 finalistes i els membres del Consell Escolar seleccionaran la imatge guanyadora.
• En el moment en que sigui possible caldrà entregar l’original dels tres finalistes a l’escola.
• Els tres finalistes obtindran com a premi un joc de taula adient per la seva edat i que podran seleccionar d’un llistat (el farem arribar quan ens sigui possible).
Desitgem que us engresqui aquesta idea i esperem els vostres dibuixos!!!