COMENCEM!!!

Sis mesos després d’aquell 13 de març en el qual ens vam veure obligats a tancar les escoles, avui per fi ens retrobem. Som conscients que molts de vosaltres teniu por i dubtes davant d’aquest retorn a les aules, els i les mestres de l’escola també afrontem el curs amb incertesa i com a pares i mares compartim amb vosaltres un regust agredolç d’un nou curs massa excepcional. Tenim per davant unes setmanes on ens tocarà aplicar un Pla d’Organització del Centre que, malauradament, ens veiem obligats a revisar contínuament però confiem que, si tot va bé, en breu puguem començar a parlar més de les matemàtiques i menys de l’hidrogel…

Aquestes darreres setmanes hem sentit que es parlava molt de l’escola, les ràtios, els reforços, els espais… no sempre s’ha dit la veritat i això ens preocupa i ens sap greu, nosaltres hem optimitzat els nostres recursos per afrontar el curs amb les màximes garanties i, com sempre, tots ens hi deixarem la pell. Tots i totes tenim moltes ganes de tornar a omplir les aules amb xivarri i rialles, el pati de corredisses i jocs i de poder fer allò que ens apassiona: ensenyar i aprendre. Sabem que no serà fàcil mantenir les distàncies de seguretat o que una reunió per una pantalla no serà mai el mateix, però cal que tinguem present que la mascareta només ens amaga el somriure mai ens l’esborrarà.

I per acabar només us podem donar les gràcies, perquè encara no hem començat i molts de vosaltres ja ens heu fet arribar el vostre suport i ens heu animat a seguir treballant.

Moltes gràcies i comencem!!!