COMENÇA EL CURS 2016 – 2017

BENVOLGUDES FAMÍLIES

Iniciem avui un nou curs escolar que arriba amb un canvi en la direcció del centre. Després d’onze anys a l’escola em toca assumir la responsabilitat de dirigir un gran equip de professionals, vetllar pels 287 alumnes de l’escola i facilitar a les famílies vies d’implicació  i participació.

El meu equip i jo comencem amb la certesa que aquest trajecte estarà ple de dificultats i reptes però també amb la convicció que els afrontarem amb la màxima professionalitat, amb molta il·lusió i grans dosis d’optimisme.

Hem volgut resumir el nostre Projecte de Direcció en quatre pilars: sumar esforços, restar diferències, multiplicar talent i assolir objectius. I per començar ens plantegem un repte majúscul que aproparà els nens i nenes a l’èxit escolar:

VOLEM sumar esforços de tots i totes; mestres, famílies i administració perquè estem convençuts que junts som més forts davant del repte d’ensenyar i aprendre en un món ple d’incerteses però també d’oportunitats.

Finalment aprofito per, en nom meu i de la comunitat educativa,  agrair a l’Assumpció la seva tasca al capdavant de l’escola.

Àngel Espinosa (Director de l’Escola Ull de Vent)