Colònies Can Xalió 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Dimecres 13 d’abril

El primer dia   tothom va venir a l’escola il·lusionat  per les colònies. Quan vam arribar a classe tots estàvem molt nerviosos per entrar a l’autobús i arribar a la casa de colònies.

En arribar a la Fageda d’en Jordà ens van presentar els monitors que estarien els 3 dies amb nosaltres. Allà ens van explicar que els fajos, que creixien a més de mil metres sobre el mar, en aquell lloc creixien a cinc-cents metres sobre el mar perquè hi havia molta humitat. Després de dinar vam visitar el Croscat i ens van explicar que abans de la formació del volcà es feia una esquerda al terra i sortia cendra volcànica (pedres de mida inferior a una avellana) que s’amuntegaven i feien l’estructura del volcà. També van explicar que era el volcà més gran de la península Iberica.

Quan vam arribar a la casa de colònies vam decidir on dormia cada curs. I ens vam preparar tots per la nit. Després de sopar vam anar a la Figuera a fer una activitat nocturna. I per últim vam anar a dormir després d’un dia molt llarg.

Dijous 14 d´abril

Després d´un bon esmorzar, vàrem fer vàries activitats  en grup, cadascú amb el seu monitor, vam fer un parell d´activitats  que consistien en la natura i els demés una gimcana al voltant de la casa de colònies, en especial hi havia un taller de recol·lectar les fulles dels arbres del xalió .

Després de dinar ens ho vam passar molt bé jugant a amagar les vambes de l’Àngel fins que va trobar-les. Després de fer algunes activitats vam anar a sopar i finalment vam anar a la disco, vam fer unes proves que consistien en fer una mòmia de paper de lavabo, posar-se mitja ceba a la boca , menjar-se un iogurt sense les mans, petar un globus amb la panxa, aleshores vam ballar tota la nit i plorar d´emoció….

Divendres 15 d’abril

Després d’esmorzar vam fer  una activitat que s’assemblava a la nocturna:

Era un joc de dos equips, havíem d’anar a l’altre base i ens fèiem una pregunta i si l’endevinàvem ens donaven una targeta. L’altre activitat consistia en trobar fulles dels arbres que havíem vist el dimecres: el roure   l’alzina, llentiscle, etc. Altres grups van fer diferents activitats, com per exemple: fer un dibuix i després agafar fulles de diferents arbres: roure, alzina i pi.

Després de dinar vam pujar a l’autocar, i ens van ficar una pel·lícula titulada: ”los minions”. I quan vam arribar a l’escola vam anar amb les nostres famílies. I l’activitat més divertida va ser la del circuit i també la de les preguntes.

Redacció col·lectiva 5è A