COLÒNIES A CAN VILALTA (MOIÀ)

Ja hem arribat a Can Vilalta!! Aquí fa un temps espectacular i els nens i nenes estan encantats amb l’entorn. Els monitors ja s’han presentat i en breu començaran les activitats.

Primeres fotos:

image1 image2

Un cop hem dinat comencen les activitats de tarda. Els monitors han fet grups amb alumnes de tots els cursos. Un parell de fotos més:

image1 image2

Un cop acabades les activitats de nit els nens i nenes ja estan sopant, de moment s’ho estan passant molt bé. Han arribat al sopar amb molta gana i amb ganes d’activitat de  nit!!!

image1 image2 Després d’una nit curta, els alumnes ja ha  agafat forces esmorzant. El dia s’ha despertat amb molt bon temps i amb les gorres i crema solar han començat les activitats. Tots estan bé i s’ho estan passant molt bé.

image1 image2

Segona nit, molt més relaxada. Ahir vam poder fer les activitats amb normalitat, només va ploure una estoneta a mitja tarda. El dia va a abar amb una discoteca molt animada gràcies a l’animació de monitors i algun mestre.

Avui el dia s’ha despertat amb boira però segurament tindrem solet més tard. D’aquí a pocs minuts esmorzar i les últimes activitats!!!

image2

image1

Matí amb molt bon temps, els nens i nenes han fet una sortida d’orientació pels volts de la casa. I un cop dinats… cap a casa!!!! Però abans foto de família:

image1