CASTANYADA 2017

El dimarts 31 d’octubre per la tarda celebrarem la Castanyada. Per aquest motiu us convidem a venir a l’edifici nou de l’escola a partir de les 16:00h

Per tal que la festa sigui un èxit heu de tenir en compte:

•  Els alumnes de quart, cinquè i sisè han de venir a les 15:00 a l’edifici nou i marxaran a les 16:30 des de l’edifici nou.
  • Obrirem les portes a les famílies a partir de les 16:00 i podreu anar a les rotllanes de les classes dels vostres fills i filles i menjar-vos les castanyes amb ells.
  • A les 16:25 demanarem per megafonia  a totes les famílies que retornin als nens i nenes als seus mestres i els esperin a l’exterior del centre, com fan habitualment.
  • En acabar la celebració hi haurà el servei d’autocars habitual.