CASTANYADA 2015

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui a l’escola Ull de Vent hem celebrat la Castanyada.

Avui ha arribat la primera celebració del curs 15/16 a l’escola Ull de Vent. Amb el final de l’octubre arriba la castanyada i com cada any toca celebrar-la amb castanyes i panellets. Els alumnes de Cicle Infantil i Inicial van fer panellets el dimecres i avui els han pogut tastar, sembla que els han quedat boníssims i no n’ha quedat ni un.

Aquesta tarda ens hem reunit tots a l’edifici nou i els alumnes de sisè han ajudat al Ramón a fer les castanyes i després els de cinquè, vestits de castanyers i castanyeres, les han repartit a totes les classes. Tot això no hauria estat possible si els de tercer i quart no haguessin fet més de 300 paperines per col·locar-hi les castanyes torradetes.

Però abans de menjar hem fet jocs tradicionals: estirar la corda, cursa de sacs, el joc de les cadires, curses per relleus…

Aquí us deixem unes quantes fotografies i us desitgem una feliç castanyada a tots i totes!!!