Cantània

Benvolguts pares, mares i alumnes,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’ una activitat que estem realitzant amb els alumnes de 6è de primària de la nostra escola.

Aquesta activitat s’ anomena CANTÀNIA , està organitzada pel servei educatiu de    l’ Auditori de Barcelona i adreçada a alumnes de 3r fins a 6è de tota Catalunya.

Consisteix en aprendre una cantata, que aquest curs porta per títol “ Rambla llibertat” amb lletra de Marc Rosich i música d’ Albert Carbonell, i una vegada apresa cantar-la amb altres alumnes en un concert conjuntament amb els músics corresponents en directe.

Aquest curs 2014, CANTÀNIA, celebra el seu 25è aniversari i és per això que una vegada acabada la cantata es farà un bis de la cançó “Tothom hi és comptat”en la que es farà cantar als pares. Us demanem que perquè aquest moment sigui emotiu hi participi el màxim de pares i mares; els vostres fills i filles ja saben la cançó i us la poden ensenyar una mica i la podeu practicar amb el vídeo del mateix nom que hi ha al bloc de l’ escola ( blocs.xtec.cat/Ull de vent). Es cantarà amb els pares aquest petit fragment de lletra:

“Aquí , a Rambla Llibertat , tothom hi és comptat!

Si vols compartir idees , parers i opinions…

Aquí , a Rambla Llibertat, tothom hi és comptat!

Si vols fer sentir ben clara la teva veu… “

[youtube]http://youtu.be/UqunekX3XcM[/youtube]