CANTÀNIA 2023

Aquest any els alumnes de 6è hem participat al projecte de la Cantània amb la cantata Les portes del món.  El tema és molt interessant: la Sara és una nena cega de set anys que viu amb el seu pare en un petit apartament a la ciutat; el somni de la Sara és fer la volta al món en 80 dies però el pare li diu que això no és possible però ella li respon que hi ha moltes formes de viatjar… i no us expliquem més perquè el podeu veure per you tube.

Vam anar a l’Auditori de Barcelona el dia 5 de juny i allà ens vam trobar amb moltes escoles.  Totes vam actuar molt bé . Nosaltres havíem practicat moltíssim amb l’Anna Morató, la nostre profe de música. Va ser un dia memorable per a nosaltres i per a les nostres famílies.