CANTÀNIA 2019 “A DE BROSSA”

El passat dia 15 de maig, els nens i nenes de 6è va manar a cantar al TÀG per fer el concert de la Cantània.
El concert estava dedicat al poeta Joan Brossa, la música era de l’ Eduard Iniesta i la dramatúrgia de la Marta Gil.
Tots plegats estàvem molt neguitosos i impacients perquè sortís bé després d’ haver assajat tant, però ens ho vam passar d’ allò més bé cantant i ballant les coreografies de les cançons. Era molt guai que anèssim tots iguals, amb samarreta vermella i pantalons ,o faldilles, negres.
A l’ escola , alumnes i professors vàrem fer manualitats pel concert, lletres , avions i ulleres gegants. Ens vam divertir tot fent-les.
En el nostre concert hi van participar uns 200 nens i nenes de pobles de la comarca com Sant Jaume, Llorenç, Sta Oliva, Cunit, la Juncosa i La Bisbal.
Vàrem cantar 9 cançons, totes molt boniques, però la més emocionant va ser la darrera, Sonet de paper, en la que ballàvem amb un avió de paper a la mà. Tot i que no es podia llençar a algún nen li va “caure”… però va quedar molt bé.
En definitiva, va ser un dia especial i únic…
Us deixem unes fotos i vídeos de la nostra Cantània. Esperem que en gaudiu !!

Concert cantània 1

Concert Cantania 2