CANTÀNIA 2017

Un any més els alumnes de 6è estem preparant el Cantània. Aquest any la cantata que farem es diu La nit dels malsons i ens explica la història d’en Lluc, un nen que és molt poruc i no vol anar de colònies, però que amb l’ ajut de la Guardiana entendrà que la por és necessària per viure i que no ens ha d’impedir ser feliços.

Com sempre les famílies podran gaudir d’un gran espectacle que constarà de part cantada pels alumnes i una altra part cantada per professionals, acompanyats de música en directe. L’espectacle es podrà veure el dijous 11 de maig a les 16:30 al teatre Àngel Guimerà del Vendrell (TAG).

Ja us podeu imaginar pel títol que passarem una mica de por. En aquestes fotografies ens podeu veure preparar unes màscares veritablement terrorífiques.

Us hi esperem a tots i totes!!!     No us la perdeu!!