CANDIDATS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Un cop finalitzat el període de presentació de candidatures us fem saber que s’han presentat tres candidats a les eleccions al Consell Escolar sector pares i mares.

La llista de candidats són:

Mª TERESA FERRÁNDIZ PONS (mare de l’Adrià de 2n B)

JOAN MARC BROTO DEL BAÑO (pare de l’Aritz de 2n A)

SÒNIA FERNÁNDEZ ÁLVAREZ (mare de l’Àxel de 3r A)

Us recordem que les eleccions seran el proper dimecres 28 de novembre de 14:30 a 18:00 a l’edifici nou de l’escolaPoden votar tant el pare com la mare de l’alumne o el tutor legal si s’escau, cada elector podrà escollir un màxim de tres candidats.

Aprofitem l’ocasió per agrair als candidats el seu compromís i disposició i a la resta de famílies us convidem a participar el proper 28 de novembre.