BUSQUEM PATROCINADORS PER LA CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, des de fa 8 anys l’escola organitza una cursa solidària per tal de recaptar fons per una causa solidària. Aquesta iniciativa cal emmarcar-la dins del nostre compromís com a escola associada a la xarxa d’escoles UNESCO i té com a principal finalitat transmetre el valor de la solidaritat i la conscienciació d’una problemàtica.

Aquest any hem decidit destinar els fons recaptats a l’organització no governamental PROACTIVA OPEN ARMS, que té com a principal objectiu rescatar del mar als refugiats que arriben a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa.

Amb aquest objectiu hem pensat que per al dia de la cursa tots i totes aquelles persones que ho desitgin podran adquirir una samarreta dissenyada per a l’ocasió i que properament podreu comprar al preu de 5 euros.

Per tal que aquesta recaptació sigui totalment per la ONG necessitem patrocinadors (empreses, comerços, particulars…) que cobreixin el preu de cost de les samarretes i per tant us demanem que si voleu patrocinar la cursa o coneixeu algú que ho vulgui fer us poseu en contacte amb la direcció del centre abans del dia 31 de gener (de 15.00 a 16.30) a l’edifici nou, al telèfon 977688352 o per correu electrònic al e3000597@xtec.cat.

Els patrocinadors apareixeran a la publicitat de la cursa, tindran difusió a les nostres xarxes i el dia de la cursa seran anunciades per megafonia.

Moltes gràcies per endavant i confiem que entre tots i totes farem aquesta cursa més gran que mai.