BENVOLGUDES FAMÍLIES

Avui és el primer dels 176 dies lectius del curs 2023-2024, potser mai us ho havíeu plantejat així però el curs té aquest dies (pocs o molts és una cosa que cadascú valorarà). Aquest any comencem 3 dies abans del que era habitual i pot semblar poc però això són 15 hores menys de preparar, planificar, reunir-nos o dedicar-vos més temps abans de començar. Malgrat això, hem preparat tot allò necessari per poder acollir els 265 alumnes que avui, si no ha faltat ningú, han entrat a l’escola.

Per poder atendre a tots aquests nens i nenes tenim un equip educatiu que sap que el primer de tot és el benestar de tots i de cadascun dels nostres alumnes i el formen 26 mestres, 1 TEI, 1 vetlladora, 6 monitores de menjador, 1 conserge, 2 monitores d’acollida i 1 administrativa. I aquí toca fer un punt i a part… i és que la nostra estimada Montse que en els 13 anys que ha estat amb nosaltres s’ha convertit en una peça clau en el funcionament de l’escola ha obtingut una nova destinació. Allà, d’aquí molt poc serà tan indispensable i estimada com aquí, així doncs toca desitjar-li sort i acollir a la Laura que la substituirà i us ajudarà en tot el que pugui.

Així doncs aprofitem cada un dels dies, minuts i segons d’aquest curs que avui comença i que de ben segur ens té preparades infinitats de sorpreses que faran que el temps voli… Per acabar donem la benvinguda a totes les famílies que avui comencen a la nostra escola i tant a elles com a la resta de comunitat educativa els hi desitgem un bon curs 2023-2024.