BENVOLGUDES FAMÍLIES

Iniciem avui un nou curs, com us hem anat explicant vam començar el nostre Projecte de Direcció sumant esforços (amb una escola cada cop més oberta a les famílies), el curs passat vam restar diferències (definint estratègies d’atenció a la diversitat) i ara volem multiplicar el nostre talent. Sabem i sabeu que tots i cadascun dels nostres alumnes són diferents i cada cop és més necessari adaptar-nos a les necessitats de cada un d’ells per aprofitar-ne tot el seu potencial.

Aquest curs seguirem reforçant un dels fonaments més sòlid de la nostra escola; la lectura, ho hem dit mil cops però seguirem insistint perquè sabem que és garantia d’èxit escolar. També comencem un nou repte que ens engresca però que en alguns moments també ens espanta per la dificultat que implica, el nostre Projecte Lingüístic comença a caminar amb vocació d’esdevenir un primer pas cap a un ensenyament molt més competencial, motivador i funcional.

A partir d’avui mestres, alumnes i famílies hem de posar el nostre talent al servei de l’escola. El nostre equip educatiu ha de donar el millor de si mateix perquè cada dia suposi un nou repte i mai caiguem en la rutina. Els nostres alumnes s’han d’esforçar per aprofitar el seu potencial i superar les dificultats. I les famílies ens heu d’acompanyar en aquest gran repte que és l’ensenyament. Com ens agrada dir: sol caminaràs més ràpid però junts caminarem més lluny.

I finalment aprofitem aquestes línies per recordar a la nostra companya Elena que en poc temps ens va ensenyar moltes coses i encara és molt present en el nostre record.