ARRIBA LA NOSTRA CINQUENA FLL

Aquest dissabte 10 de febrer a partir de les 9:00 participarem a la nostra cinquena FLL.

Després de moltes setmanes de preparació i uns dies de molta feina intensa el dissabte 10 de febrer els 11 representants de l’escola participaran a la First Lego League de Tarragona-Reus. Aquest any el repte Masterpiece ens ha portat a explorar la nostra vessant més artística i a potenciar la nostra creativitat amb l’ajuda de la tecnologia.

Els alumnes de sisè de robòtica han estat preparant un projecte d’innovació que els ajudi a difondre la seva passió pel teatre. Per tal de poder compartir aquesta afició han dissenyat un seguit de millores a la Societat, on hem pogut fer una visita i han ideat una campanya de difusió a través de codis QR impresos en 3D. La idea parteix de la trobada que van poder tenir amb el Jaume de Suit of Art que els va explicar en què consistia aquesta tecnologia i com podia servir per arribar a més gent.

Per poder-se documentar sobre les millores a realitzar a la Societat també van realitzar una sortida al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell on el Tomàs els va mostrar les interioritats d’un teatre espectacular que uneix tradició i millores tecnològiques.

Un cop enllestides les seves propostes, aquesta setmana han organitzat una trobada amb els alumnes de l’escola la Parellada de Santa Oliva per tal de compartir els seus projectes amb uns convidats de luxe que van posar a prova els seus projectes amb dubtes i suggeriments.

Un dels moments més especials d’aquesta setmana ha estat la trobada amb els i les alumnes de les quatre edicions anteriors de la FLL. Van poder presentar el seu projecte però també van tenir una estona per compartir vivències, experiències, dubtes o alguna anècdota.

Ara només els queda demostrar la feina feta durant tots aquest mesos i per sobre de tot gaudir d’un dia que recordaran molt de temps.

Emma, Llum, Nil, Maria, Ana, Juanjo, Nil, Ari, Jordi, Maria, Natàlia i Júlia heu fet una feina excel·lent i els vostres entrenadors (Roman i Àngel) només us podem dir que per nosaltres ja sou uns i unes campiones!!!!

Enllaç de l’emissió en directe https://ja.cat/7OTeU

Teniu més informació a https://urvdivulga.cat/fll-actual/