6è PRESENTA LA CANTADA NADALENCA

PRESENTACIÓ DEL FESTIVAL DE NADAL

Com cada any els i les alumnes de 6è som els encarregats de presentar la cantada nadalenca de la nostra escola. Per fer-ho hem treballat en l’elaboració d’un guió gràcies a l’ajuda dels ordinadors portàtils que tenim a classe. Aquest guió l’hem assajat per fer un càsting entre tots els alumnes de sisè a veure qui ho feia millor. El jurat hem estat nosaltres mateixos que hem triat als companys de les dues classes que crèiem que ho fèiem millor.

Aquí us deixem unes fotos del procés d’elaboració . Ha estat una experiència divertida i satisfactòria. Us esperem el dia de la cantada nadalenca! 🙂