4T  PUJA A L’ESCENARI!

El passat mes de març els alumnes de 4t de l’escola van representar l’obra de teatre “Quin mullader!” al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell i a La Societat de La Bisbal.

Cada alumne/a va escenificar algun dels personatges de l’obra, com ara: presentadors, científiques, planetes, cuquets, home i dona de la prehistòria, executius, una família, gent a la platja, nens i submarinistes. Tots els alumnes van gaudir molt dalt de l’escenari fent d’actor o actriu.

Aquí us deixem alguns fotos de l’obra representada al Vendrell. (Heu de clickar a la imatge principal per veure’n les altres):