L’HORA DEL CONTE

L’alumnat de primària, seguint la proposta que realitza l’alumnat d’infantil i que tant d’èxit té, ha posat en pràctica l’activitat “L’hora del conte”. Aquesta activitat implica una gran organització de l’espai i les persones, ja que s’habiliten diferents espais on se situen els mestres amb… Llegeix més»

CREACTIVITY

Al llarg de l’última setmana de novembre hem pogut gaudir, a l’Avinguda de les Escoles, del taller CREACTIVITY, aquesta vegada en format mòbil. Davant l’escola ha aparcat un autocar enorme amb una proposta d’aprenentatge manipulatiu molt engrescadora. L’alumnat de 1r, 2n i 3r han passat… Llegeix més»

PROJECTE DE 3R “EL NOSTRE POBLE”

L’alumnat de tercer està realitzant el projecte “El nostre poble” i en conseqüència fa un treball de camp que requereix la visita a diferents indrets emblemàtics i importants de la nostra vila. En aquesta ocasió han visitat la biblioteca municipal i l’oficina de turisme. Tècnics… Llegeix més»

L’HORA DEL CONTE A EDUCACIÓ INFANTIL

Cada divendres l’alumnat d’Educació Infantil gaudeix de l’activitat “L’hora del conte”. Les mestres preparen 10 raconets ben confortables i a cada un dels raconets se situa una mestra amb un conte diferent. Cada espai s’ambienta amb la temàtica del conte que s’hi explica. L’alumnat pot… Llegeix més»

PLA D’EMERGÈNCIA DE CENTRE

Aquest dimarts, 21 de novembre vam realitzar el simulacre d’evacuació i va ser tot un èxit.  L’alumnat del centre i tot el personal va realitzar tots els passos que cal dur a terme davant d’una emergència. Ara sabem que estem més segurs i segures i… Llegeix més»