Cinema

Aquest curt “El viatge de la girafa Marta” , juntament amb “El cavaller Edu i la princesa Alamina” van obtenir el tercer premi de la vuitena convocatòria dels premis CAC a l’escola. Premi atorgat ex aequo.Són dos treballs on els nens i nenes d’educació infantil, 4 i 5 anys, treballen el procés d’enregistrament d’una animació; amb aquesta activitat l’alumnat es familiaritza amb el llenguatge audiovisual i s’estimula la seva capacitat perceptiva, analítica, etc.

La mare robot” juntament amb “Joc joc” van obtenir el primer premi dels IX Premis CAC a l’escola. Premi ex aequo. Projecte amb un guió adequat a l’edat de l’alumnat, que aborda l’educació en comunicació audiovisual a partir d’una temàtica de proximitat. Mitjançant la ficció es contribueix a l’aprenentatge al voltant de les relacions familiars i de les tasques i de les activitats quotidianes dels infants.

Aquest curt “Poesia” ens mostra les possibiltats d’ una tècnica senzilla com és l’acceleració de la imatge, combinada amb les creacions poètiques i d’il·lustració dels nens i nenes.

Joc joc“Premi ex aequo. Treball de realització d’un curtmetratge audiovisual en què es reflexiona i debat el tema de joc. En l’elaboració del vídeo, l’alumnat ha après a utilitzar el llenguatge oral i escrit, així com tècniques plàstiques manuals.

Planeta 9” per fí EMMA intercicles, una realització integrament creada i guionitzada pels nens i nenes participants. Van practicar petits efectes especials com ara la pluja de meteorits, la transformació en ratolis i aparició i desaparició.

Un conte de llops” Primer premi XI premis CAC  a l’escola. A partir del cinema i el teatre el projecte treballa en l’adquisició de competències bàsiques i nocions cinematogràfiques i audiovisuals. El jurat valora positivament la realització, el muntatge musical, la participació de l’alumnat en totes les fases del treball i la transposició del llenguatge de les titelles a l’audiovisual i destaca l’argumentació, el ritme i la màgia.