Biblioteca escolar “puntedu”

El bloc de la biblioteca escolar Tibidabo

El Programa de biblioteca escolar “puntedu”, un espai de coneixement i aprenentatge, s’inicia el curs 2004-2005 dins del marc dels Programes d’Innovació Educativa amb l’objectiu de potenciar la biblioteca escolar dels centres educatius de Catalunya.

Els objectius del Programa, del qual el nostre centre hi participa, són els següents:

• Potenciar el model biblioteca escolar com a Centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament
  • Incentivar el seu ús per a tota la comunitat educativa.
  • Donar suport al Pla de lectura de centre en el desenvolupament dels àmbits de la competència lectora: saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir.
  • Oferir orientacions i recursos materials per a l’organització i funcionament de les biblioteques escolars i d’aula.
  • Difondre experiències reeixides del centre on hi ha hagut el suport de  biblioteca escolar.
  • Fomentar la col·laboració entre la biblioteca escolar i la  biblioteca pública.
  • Promoure la xarxa de biblioteques escolars