Cicle superior

Llenguatge musical

• 15 minuts de quadernet de lectoescriptura musical
  • 5 minuts de lectura musical amb l’aplicació en xarxa Atrapanotes
  • Audició per donar sentit a l’escriptura musical.

El musical

• En el llibret acabar de subratllar amb un marcador TOTES les parts de lletra que ens toca cantar deTOTES les cançons.
  • Cantar les cançons 1, 2, 3, 4 i 5.
    1) Amb l’ajuda del llibret i els àudios de la veu que ens toca cantar.
    2) Marcant amb un llapis els fragments que ens costen més de memoritzar i fer l’esforç d’aprendre’ls de memòria (sense la música d’acompanyament) amb l’ajuda d’algú de la família.
    3) Sense l’ajuda del llibret i amb els àudios, de memòria.
  • Fer les coreografies de les cançons 1, 2, 3, 4 i 5.
    1) Amb l’ajuda del vídeo.
    2) De memòria (davant d’un mirall o amb l’ajuda d’algú de la família que ens miri).
    3) De memòria i cantant tota la cançó al mateix temps.
    Aquí teniu tot el material que necessiteu

Cantània

• Acabar de llegir el llibret de la Cantània des de la cançó “La Pluja” fins a la cançó “Final” i subratllar les parts de lletra en què hi intervé el cor 2. Escoltar totes aquestes cançons amb l’ajuda dels àudios del web.
  • Aprendre de memòria les lletres de les cançons “Tot el que jo puc fer per tu”, “La música” i “La pluja”. Es pot fer de les següents maneres:
    → Sense el suport sonor, a un tempo molt lent, memoritzant vers a vers d’una única estrofa. Intentar portar la pulsació lenta amb la mà damunt la cuixa o amb el peu, i a mesura que ja anem més confiats accelerar el tempo. Fer el mateix procés amb cada estrofa.
    → Amb el suport sonor amb veus.
    → Amb el suport sonor sense veus. Marcar amb un llapis sobre el llibret els fragments en què ens encallem i repassar-los sense suport sonor.
    → Amb el vídeo de la coreografia.
    Aquí teniu tot el material que necessiteu

Llenguatge musical

• 15 minuts de quadernet
  • 5 minuts de lectura musical amb l’aplicació en xarxa Atrapanotes