Teatre a casa: “El somni d’una nit d’estiu”

Bon dia a tothom!

Avui us escric per convidar-vos al teatre. Pensareu que, potser, no toco gaire de peus a terra… Els teatres estan tancats Xavi!!!! Sí, sí… ja ho sé, però la gent de la Cia. La Trepa i el Jove Teatre Regina faran una emissió demà divendres 20 de març a les 17 hores per YOUTUBE de l’obra “El somni d’una nit d’estiu”. Aquesta és una adaptació musical i molt divertida del clàssic d’en William Shakespeare, que vaig tenir l’oportunitat de gaudir ja fa uns anys amb els meus alumnes de sisè al mateix teatre. Us la recomano!

De fet, a l’inici de curs vàrem valorar d’anar a veure-la amb tota la classe, justament aquests dies, perquè la representaven allà. Per accedir-hi només heu de clicar uns minuts abans de que comenci a l’enllaç de sota i subscriure-us al canal amb només un click. Us recomano que si teniu una SMART TV la pugueu veure directament a la tele amb l’aplicació del YOUTUBE.

Gaudiu d’aquest clàssic en família! Està recomanat per tothom a partir de sis anys. Si després algú s’anima a fer un resum o crítica personal de l’obra (10 o 12 línies…com sempre) i un petit dibuix, ho podeu penjar al nou espai de la web CONFINAMENT DIVERTIT. També ho podeu enviar al correu de la classe nascuts2008@escolatibidabo.cat en format WORD o una imatge si ho feu en paper o llibreta i ja ho penjaré jo. Una forta abraçada!