Càrrec de convivència i mediació a l’escola

Benvolgudes famílies,

Aquest curs tornem a apostar pel càrrec de convivència i mediació a l’escola. Hi participa la comunitat gran, 6 persones al trimestre,  presentades voluntàriament i escollides pel grup.

Aquestes persones es formaran i reflexionaran conjuntament durant 6 hores sobre la convivència, els conflictes que sorgeixin al seu grup i com donar-hi resposta positivament.  També participaran en la reunió de convivència trimestral sent les persones portaveus del grup i formant part de les decisions.

Un cop acabada la formació,  podran participar en donar suport i acompanyar l’alumnat de la comunitat petita i mitjana a resoldre petits conflictes.

Gràcies per ser-hi i seguir construint juntes.