Arriba el Carnestoltes a l’escola Tibidabo

Per fi! Ja ha arribat el Carnestoltes a la nostra escola!

Avui dilluns hem iniciat les celebracions del Carnestoltes 2020 amb el pregó i, també, les consignes que els nostres i les nostres alumnes hauran de complir per no enfadar al rei Carnestoltes. Cada dia el grup dels BOJOS s’encarregaran de vigilar que tothom hagi complagut al rei seguint les consignes.

Felicitar al Consell del Bull format per la Daniela Lazaga, l’Izan Galiana i l’Aitana Lafuente de sisè que han fet una posada en escena espectacular, ben disfressats i amb ganes de transmetre la màgia d’aquests dies tan especials per tots els nens i nenes del nostre centre. Què comenci la gresca i la xerinola!!!

Benvingut Rei Carnestoltes!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *