AGRAÏMENT DE FINAL DE CURS

Avui els nens i nenes de l’escola acaben aquest curs, un curs que com és habitual a l’escola, ha estat ple d’aventures, històries, drames, alegries, incerteses, i monotonies.

Però aquest any m’agradaria destacar d’aquest curs la extraordinària implicació que heu tingut vosaltres, les FAMÍLIES, amb les que hem pogut comptar-hi diverses vegades amb;

La vostra col·laboració ; en el reforç de lectura, en la preparació de la mona, en la celebració de Sant Jordi i la setmana de les cultures.

La vostra participació en les diferents exposicions; les Arts, la setmana de les cultures, el final del projecte i la mona.

Els vostre escalf i aplaudiments en diferents actes de reconeixement; Inici del projecte Comunica’t, concerts de Nadal, El pregó i el judici del carnestoltes, entrega de premis al millor dibuix del Carnestoltes, Jocs florals, representacions del projecte EMMA, les dues graduacions, i el final del projecte.

La vostra alegria en les diferents celebracions festives; La castanyada, Els dia dels avis, la rua de carnestoltes, l’esmorzar de la setmana de les cultures i la festa de comiat i el festival de final de curs.

El compromís que heu mostrat cada vegada que heu vingut a tutories, reunions organitzades per la Laura i l’Albert, la reunió d’inici de curs, la resposta de les enquestes i l’entrega de notes el dia vint i nou.

La vostra aportació i actitud proactiva en les diferents comissions i grups de treballs, delegades, consell escolar, Afa, voluntariat individual..

I avui us queda el dia de l’emoció en veure als vostres fills i filles superar una altra etapa.

Aquest valors; col·laboració, implicació, participació, escalf, compromís, alegria, emoció i actitud proactiva, sumen a l’equip Tibidabo del que en formeu part.

Moltes gràcies per ser-hi, moltes gràcies per acompanyar als vostres fills i filles, ens retrobem al setembre.
Bon estiu