Pregó de Ricard Bonmatí i Guidonet

Amb motiu de la celebració del 50è aniversari, el Ricard ens va obsequiar amb un pregó recordant la seva etapa com a mestre a la nostra escola.

Ricard Bonmatí i Guidonet (Barcelona, 12 d’octubre de 1954) és un escriptor, rapsode i rondallaire català. És llicenciat en filologia catalana. Del 1978 al 1989, va treballar de mestre d’educació primària. Des del 1990 és escriptor i traductor per a infants i joves, i també assessor de mestres en poesia, teatre i rondalla. Des del curs 2008-2009, és professor associat a la Facultat de Magisteri Blanquerna.

Des del 1992, va sovint a escoles d’arreu de Catalunya a recitar-hi poemes, contar-hi contes i presentar-hi les seves obres de teatre. Des del curs 2004-2005 està adscrit als “Itineraris de lectura. Els autors a les escoles”, de la Institució de les Lletres Catalanes.