El Meu Primer Festival

El passat divendres 18 de novembre els alumnes d’I3, I4 i I5 vam anar als Cinemes Bosque a veure El Meu Primer Festival.  Aquest festival ofereix a les escoles d’Infantil i Primària un programa de curtmetratges per a cada cicle, per tal d’ajustar la proposta a cada grup d’edat. És un festival internacional per a descobrir un cinema divers, creatiu i amb valors. El objectius principals d’aquest festival és promoure la diversitat cultural i la descoberta del món, fer partícips els nens i nenes del seu propi aprenentatge, transmetre valors positius i continguts que ajuden a créixer, estimular la imaginació i la creativitat i finalment, fomentar la reflexió i l’esperit crític davant el consum audiovisual.