Taller gust per la salut

Aquest matí han vingut a l’escola a fer-nos un taller sobre ” On és el dinar?” del programa escolar de fruites, hortalisses i llet.

A través del joc i la teatralització, els nens i nenes de la classe del Delta han donat un cop de mà a la Rita, una pagesa, per descobrir el valor de les fruites, les hortalisses i els productes lactis i el camí que recorren des del camp fins a la taula. Ho han fet super bé!

A més, hem fet un tastet de lactis (iogurt i llet), de fruites (poma i mandarina) i d’hortalisses (pastanaga). Que bo que estava tot!