Sortida a Aventura Park

Després de tot un curs de molt de treball, els alumnes de la classe d’Apol·lo, junt amb la resta de grups de la comunitat mitjana, vam poder gaudir d’un dia a l’Aventura Park.

Va ser una jornada molt intensa. Al matí vam aprendre a fer paper reciclat, a plantar un enciam (que ens vàrem emportar a casa per seguir cuidant-la i veure com va creixent) i a fer mantega (quin cansament!!).

Al migdia vam fer una pausa per dinar i fer una mica d’esbarjo.

Al final, abans de tornar a l’escola, vam fer un circuit d’aventura en el que, tot i que hi havia parts una mica complicades, tots i totes vàrem aconseguir superar tots els obstacles i ens ho vam passar d’allò més bé!!