Participem a l’activitat “Vine a ballar amb nosaltres”

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Persones amb diversitat funcional, el passat dia 2 de desembre vam anar a la seu del districte de Nou Barris per tal de participar a l’activitat “Vine a ballar amb nosaltres”.

Hem compartit la coreografia amb d’altres escoles de primària i alguns centres d’educació especial. La cançó escollida ha estat “Mira on som” del grup Sense Sal. El ball inclou interpretació de signes.

Ens ho hem passat molt bé!!!

Ballar junts ens permet sensibilitzar-nos i ser conscients de la diferència entre les persones i afavorir les actituds de respecte i inclusió amb les persones amb diversitat funcional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *