Activitat DansaAra per a casa

Benvolgudes famílies de 2n,

Desde la factoria mascaró, encarregada d’organitzar el Dansa Ara, ens han fet la proposta per a que prepareu una petita coreografia a casa amb els vostres fills i filles.

Si cliqueu a la imatge de sota trobareu les explicacions en video.

Graveu un video per pujar-lo a la web de l’escola, a la secció “Confinament divertit” i envieu-lo mitjançant Google DRIVE.

Teniu que compartir una carpeta amb el vídeo a dins a: educacio.fisica@escolatibidabo.cat i a nascuts2012@escolatibidabo.cat

Seguiu aquestes instruccions per fer-ho:

Qui vulgui sortir a la tele per BTV pot enregistrar el que ha fet a casa (alumnat i families conjutes) i enviar-lo abans del 23 d’abril a;

info@lookyproduccions.com

(La tramesa d’un vídeo comportarà l’autorització dels drets d’imatge per fer-ne difusió).

Per acabar, us informem que aquesta trobada online no substituirà al Dansa Ara (intentarem celebrar Dansa Ara entre novembre i desembre de 2020 al Palau Sant Jordi) però pensem que aquest esdeveniment serà una picada d’ull a la feina engegada per tots vosaltres i a la il·lusió que mestres, famílies i alumnat tenen per aquest Programa.

Us animem a sumar-vos-hi!!