4rt Fi de curs

Després d’un trimestre atípic i d’un final de curs molt diferent al que estàvem acostumats, ha arribat el moment d’acomiadar-nos fins al setembre.

Donar-vos les GRÀCIES pel temps compartit, presencial durant els dos primers trimestres, virtual en el tercer.

VALORAR L’ESFORÇ de tots per seguir endavant en temps complicats i difícils, amb diversitat de vivències i situacions viscudes, adaptant-nos a la nova realitat i als recursos de què cadascú disposava, per l’acompanyament emocional que tots hem compartit. Tot un REPTE que crec que entre tots hem aconseguit: alumnes, famílies i mestres. Un temps d’aprendre del què som capaços. Hem treballat, hem compartit i ens hem coordinat procurant la màxima proximitat, dins les nostres possibilitats.

MOLTES FELICITATS pel treball col·laboratiu de tots els membres que formem la comunitat educativa de l’escola Tibidabo.

MOLT BON I FELIÇ ESTIU!!!!

Una forta abraçada virtual i molts petonets!!!

Maria A.