Sortida als volcans de la Garrotxa (OPS)

Notícia realitzada per l’alumna Nàdia Yu Chen.

“El passat dilluns 17 de maig vam fer una excursió amb autocar per visitar un dels volcans de la comarca de la Garrotxa. Aquest volcà es diu Croscat, que és el volcà amb el con més elevat de tota la península Ibèrica.

Van caminar molt, hi havia molta natura, arbres, herba, flors, arbustos, camps de cultiu, etc… Fins que ens vam parar a un lloc ample i on hi havia terra marró amb pedretes volcàniques. La nostra monitora Marina, ens ha explicat que de les pedretes volcàniques hi ha de diferents tipus: les cendres, les gredes, les bombes i els blocs. Nosaltres hem agafat algunes d’aquestes pedretes volcàniques d’un color vermellós i d’un negrós.

En tornar, vam dinar a la herba fresca. Després, quan ja havíem dinat, hem anat a explorar el bosc dels voltants i hem vist castanyes i hem escalat per les pujades. Hi havia moltes plantes amb pinxos i m’he punxat moltes vegades. Més tard, hem marxat cap a l’autocar, que ens esperava per tornar a la nostra escola.”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *