Dragonada curs 2019 – 2020 (5è els pandes)

Els alumnes de cicle superior, 5è els pandes, hem fet una sortida d’educació física a on hem treballat diferents proves d’atletisme (llançaments, curses i salts).

Aquesta activitat ha estat organitzada per el grup de treball de els i les mestres d’educació física de nou barris amb el suport del CRP. A més a més hem compartit la jornada amb altres escoles com (La Prosperitat, Ciutat comptal, Turó de roquetes, Amor de dios, entre altres)

Aquestes proves les complementarem amb una unitat didàctica que treballarem al 2n trimestre.