Com esteu?

Bon dia Pandes!

Com va tot? Potser una mica cansats i avorrits d’estar a casa? O al contrari?
Jo si que estic una mica cansada d’estar a casa, preferiria anar a l’escola i fer-vos classe!
Us trobo a faltar, xerrar amb vosaltres, explicar-vos coses, fer el classdojo, fer alguna broma i sentir-vos parlar sense parar ?
Espero que estigueu tots bé i també espero que tot torni a la normalitat ben aviat!
Si voleu explicar-me alguna coseta, fer preguntes o qualsevol dubte em podeu contestar deixant un comentari o enviant-me un correu a nascuts2009@escolatibidabo.cat o a neus.sune@escolatibidabo.cat i així podem seguir en contacte.
Una abraçada gegant per tots vosaltres i per les vostres famílies.
Neus

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *