Visitem la Biblioteca de Bellver

El passat dimecres 19 d’abril l’alumnat de primer i segon vam anar a visitar la Biblioteca de Bellver, que era una de les activitats previstes dins de la setmana cultural i literària de l’escola.

Vam recordar les normes que cal respectar perquè tothom qui hi va en pugui gaudir, vam observar la manera com estaven classificats els llibres, per tal que ens fos més fàcil triar el que ens interessés més. També vam recordar la manera com s’havien de retornar els llibres un cop ja havíem acabat de llegir-los o mirar-los.

Després vam tenir una estoneta per mirar alguns llibres de Sant Jordi que ens havia preparat la Rosa i per estar a la sala infantil mirant contes. Alguns nens i nenes també van triar alguna lectura per llegir de la sala més gran.

Famílies, des de l’escola us animem a fer ús de la biblioteca amb els vostres fills i filles per tal de descobrir i endinsar-nos plegats en el màgic món dels llibres!

Aquí us deixem unes fotografies!